2008. szeptember 25., csütörtök

Szeptember 18. - Egy jó nap :)

Ez volt az első szülinapom távol otthontól. Fura érzés volt. Hirtelen úgy el kezdett hiányozni az otthon, a család és a megszokott menete a szülinapnak; a finom ünnepi ebéd, Anya által sütött torta, amit a nappali kanapéján ülve kapok mindig meg...
Eszter azonban gondoskodott arról, hogy a nap hátralevő részében véletlenül se gondoljak erre. Igazából nem tudtam mire számítsak amikor hazajövök az egyetemről, de sikerült olyan meglepetés partit szerveznie nekem, hogy azt megkönnyeztem. Behívott a konyhába, s amikor beléptem, a többiek elkezdték énekelni a Happy Birthday-t. Az egész konyha fel volt díszítve, nemcsak szalagokkal, hanem lufikkal is. Hannes jóvoltából még tortát is kaptam!
Mindezt megfejelve Eszter estére szülinapi vacsorát csinált, nem is akármilyet! A krumplisalátához tartozó sülthúsfalatok számomra sokkal többet jelentettek egy nagyon finom vacsoránál: tudtam, hogy ehhez nyers hússal kellett dolgozni, ami figyelembe véve Eszter korábbi viszonyulását nyers húshoz, az egyik legkedvesebb ajándék amit kaphattam tőle! :) És akkor még a két kis sörről meg nem is beszéltem!

1 megjegyzés:

eszter írta...

Úgy örülök, hogy tetszett:) Piciegérnek szép szülinapot szerettem volna!